Julistin joskus, että meidän pitäisi tehdä kämpästämme supersankari-sarjakuvista tuttu tukikohta. Sellaista ei voi olla ilman tarttuvaa nimeä, tyyliin Batcave, Avengers Tower tai Fortress of Solitude. Aivoriihi päätyi nimeen Copacabanana Mansion (jonka perustelut löytyvät Melodifestivalenista vuodelta 2013). On kuitenkin turhaa omata hieno(sti nimetty) tukikohta, jos ei ole myös hienoja salaisia supersankari-identiteettejä. Kämppikseni on Mr. Cheesecake (koska inhosi sitä vuoden 2014 euroviisuedustajaa erityisesti, minkä takia nimi oli pakko vakiinnuttaa), itse taas olen Foxmimmi (myös siksi, että kämppikseni inhoaa niitä Foxin Bones-mainoksia, joissa termiä käytetään). Mr. Cheesecake on jo paljastanut omat supervoimansa: hän kuulemma on huomaamattaan töykeä. Toinen kyky on putkien korjaaminen. Omani ovat vielä salaisuus.

Me käymme syvällisiä keskusteluja. Tässä muutamia tallennettuja.

Katsottiin Cosmosta. Siellä oli karhukkaita, jotka on mikroskooppisen pieniä, rumia otuksia.

M: "Mä haluaisin oman karhukkaan. Tän sohvan kokoisen!"

U: "..."

Menee vähän aikaa ja siinä aletaan puhua otuksista, jotka voivat nuolla omia silmiään.

M: "Olis siistiä, jos mä voisin nuolla omia silmiäni!"

U: "...onneksi sulla ei ole jotain toiveita toteuttavaa henkeä. Muuten sä istuisit siinä valtavalla karhukkaalla nuollen omia silmämuniasi."

M: "Musta tulisi hyvä hullu tiedemies."

U: "Susta tulisi hyvä hullu. Tiedemiehestä en tiedä."

M: "Musta tulisi hyvä hullu, jolla on mielenkiintoa tiedettä kohtaan."

***

Katsottiin  ekan Hobitin ekstroja.

U: "...mä tahtoisin taklata Thorinin."

M: "Et sä pystyis siihen, kun se näyttelijä on jotain 2 metriä pitkä. Etkä sitä hahmookaan, koska sen painopiste on niin alhaalla ja se on niin kuin tankki. Se on niin kuin sä yrittäisit taklata kiven."

Ja *tuo* on siis se syy, miksen voisi taklata Thorinia.

***

Molemmat enemmän tai vähemmän tunnistetaan meitä vastapäätä asuva naapuri, ja joku oli möykännyt yläkerrassa hiljattain.

U: "Meidän naapuri tais antaa mulle kadulla jonkun vaalilehden."

M: "Mikä naapuri? Toi tolta vastapäätä, vai se joka huutaa?"

U: "Tolta vastapäätä. Mistä mä olisin ees tunnistanut sen, joka huutaa?"

M: "Jos se olis huutanut sulle?"

***

M inhoaa X-Menin Kyklooppia.

M: *lukee X-meniä* "Mulla särkee päätä."

U: "No sen siitä saa, kun tuijottaa Kyklooppia."

M: "Ei tässä edes ole Kyklooppia. ...ei kun on."

***

Tekstareita:

U: "Älä kolkkaa ovella puoliltaöin rapistelevaa hiipparia paistinpannulla, se olen vain minä."

M: "Hitsi, meillä olisi ollut uusi paistinpannukin siihen"

U: "No jos se on joku muu kuin minä, esim. örkkilauma, vallanhimoinen alien tai Riario, ja ehdit vielä hakea paistinpannun, go for it."

M: "Riario tulis ovesta läpi tykin kanssa, ei ehtis hakea paistinpannua"

***

Arrow'sta:

U: "Voi sinua, poliisi...pummi...henkilö!"

M: "...pummihenkilö?"

U: "Mä en tiedä sen nimee."

***

Kävimme yhtenä yönä 97 sivua marveloki-tumblria läpi.

U: *näkee Galactuksen* "Hei, se on taas se sinun kiva kaverisi!"

M: "...kuka?" *katsoo kuvaa* "...tosi kiva kaveri minulla."

***

M: "Gintamasta tuli uusi luku ja se oli hyvä."

U: "Ai, kiva. "

M: *monologi Gintamasta* "Mutta Gintamaa ei ole kiva lukea netissä. Viz vain lopetti sen!! Pitää opetella japania, että voi lukea sitä pokkareina."

U: "Aivan! Sitten voit käyttää japania ja suomea pohjana uudelle kielelle, jota varten sinun pitää kirjoittaa taustatarina ja julkaista se kirjoina ja sitten siitä tehdään 3 leffatrilogiaa! Ja minä voin kirjoittaa Nuoren Väinön ja siitä tulee maailmankuulu myös ja sitten me voidaan sanoa, että me asuttiin yhdessä ja saatiin vaikutteita toisiltamme!"

*hetken hiljaisuus*

M: "Outo suunnitelma."

***

Meillä on vähän nörttikämppä.